On Tuesday 20 November 2007 16:26, [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Si mie mi se pare OK.

> mail erau tot pe linux. O statistica exista totusi la
> http://counter.li.org/reports/arearank.php?area=RO

> Iulian

Din cate vad zonele in care umblu, e veche de 5-8 ani lista asta,
Oricum, parerea mea e ca, au inceput multi sa foloseasca si la birouri Linux
ca Desktop OS, cel putin clientii mei la care fac service in proportie de
40 % au trecut pe linux dupa ce am rezolvat problemele care le ardeau in
munca de zi ( mplayer:), kopete si casa de marcat etc)

Numai bine
--
Enexis
Keresztely-Krall Gyula