On Fri, 2007-11-30 at 11:25 +0200, Dan Uscatu wrote:
> Salut
>
> Am nevoie sa aflu MAC-ul unei placi de retea. Sint conectat pe
> computerul respectiv prin ssh, dar nu am acces decit ca user. Mai mult,
> userul e foarte restrictionat. Nu stiu ce distributie este sau ce metoda
> de restrictionare e folosita, cert e ca n-am acces la aproape nimic.
>
> Am reusit sa gasesc IP-ul de exemplu cautind prin /proc si transformind
> din hexa, dar MAC-ul nu-l gasesc nicaieri.
>
> Aveti vreo idee ?
>
> Multumesc

teoretic, ifconfig o sa fie tot timpul in /sbin. si rulabil by user.
cineva zicea sa il build static ca sa nu ai probleme de librarii, dar ce
nu stia persoana in cauza e ca most likely este linkuit doar cu glibc si
most likely nu trebuie sa il build static. asta 1. doi, nu cred ca
hwaddr este mentionat pe undeva in proc. nu ar trebuii. este pe placa si
se extrage cu un ioctl de fiecare data cand e nevoie. cred ca poti sa
iti si faci un miniscriptulet bazat pe ifconfig care sa iti extraga doar
hwaddr.