On Dec 2, 2007 8:39 PM, Valentin Cozma <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> se da un distro ubuntu 7.04 , fara update-uri, exact versiunea de pe cd.
> se da un monitor ibm cu touchscreen , driver microtouch, functioneaza f.
> bine pe port serial.
> se da un adaptor usb-serial prolific 2303X.
>
> problema e ca sistemul se comporta idiot si nu stiu unde-i buba :
>
> asa merge :
> 1. se porneste cu xorg "curat" - fara cod touchscreen
> 2. se baga adaptorul
> 3. se configureaza xorg
> 4. se reporneste X -> toate bune si frumoase
>
> asa nu merge :
> [...]

Nus stiu ce sa zic dar seamna cu o problema mai veche care o aveam.
HyperTerminal + ATEN UC-232A: de fiecare data cand aveam treaba la ceva
echipament care avea nevoie de consola... booom. Bagam adaptorul in acelasi
port USB dar aparea ca fiind alt port COM (com 1, 3, 5, etc). Minicom spre
exemplu nu mi-a facut faza asta veci. Ar fi bine sa vezi si tu pe ce tty iti
apare adaptorul dupa reboot.

--

Think free, think OpenSource