On Dec 10, 2007 10:21 AM, Radu Liteanu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Incearca:
> os level = 65

Am incercat asa si nu s-a intimplat nimic. Samba era ales ca master
browser, dar Windows-urile in continuare nu trimiteau host
announcements.

Am verificat si protocoalele care sunt instalate pe Windows-uri: sunt
instalate cele standard (Client for Microsoft Networks, File and Print
Sharing, QoS Packet Scheduler, TCP/IP).

Nu inteleg de ce sa dezactivez serviciul Computer Browser (ma rog, ar
fi faza ca astfel ma asigur ca nici un alt calculator nu este ales ca
master browser, dar chiar si asa, cu el activat, Windows-urile nu ar
trebui sa trimita anunturi pe adresa de broadcast? La mine nu se
trimit aceste pachete).

M-am lasat pagubas si am dezctivat Samba de a mai deveni master
browser (cu local master = no, preferred master = no, os level = 0) si
am lasat Windows-urile in legea lor. In cazul asta calculatoarele apar
in browser, mai putin Samba. E ceva foarte gresit in toata reteaua
asta... dar nu-mi dau seama ce :( (orice altceva merge, mai putin
Browsing-ul asta de la Microsoft Network, care ma scoate din minti la
propriu).