:-) Nu m-am uitat la ce zice.... ca era in if comanda si vedeam numai
rezultatul.

M-am gandit ca o fi vreo chestie legata de calea spre  fping asa ca i-am pus
calea... :-) si vad ca merge acu...

Oricum, bine ca am 2 variante acum.

Dar am realizat ca s-ar putea sa nu stie unde e

În data de 10.01.2008, Florin Popovici <[EMAIL PROTECTED]> a scris: