2008/1/19 Cosmin Dumitru <[EMAIL PROTECTED]>:
> Salutari,
>
> Am un laptop putin mai retard (Acer 3003) si in meniul de boot select nu
> are boot from usb. Dupa lungi cautari am descoperit ca rabla booteaza
> pana la urma de pe usb daca ii scort hardul si nu pun nici un cd/dvd in
> drive. Lasand la o parte faptul ca e stupid lucrul asta nu e nici macar
> practic.
> Am doua sisteme de operare instalate si folosesc grub ca boot manager.
> Exista vreo metoda de a ii povesti domnului grub sa faca o noua intrare
> care la selectare sa faca rabla sa booteze de pe USB ?

E posibil ca biosul sa ii prezinte grubului usb-ul ca (hd1), incearca
in linia de comanda sa ii dai ceva gen:

root (hd1,0)   <- daca usb-ul e nepartitionat ii dai (hd1). Daca
merge, o sa zica ca a vazut Ext2 filesystem, daca nu asta e

Dupa care, of course, ceva gen:

kernel /vmlinuz root=/dev/sda1 ro   <- vezi sa ai ce trebuie si in
fstabul de pe usb la root partition
boot

hth, ymmv, utfg, samd :)

--