Salutare

Am urmatoarea problema cu sendmail. Imi verific adesea contul de email de
acasa, si mi se intampla deja a treia oara ca sa mi se blocheze contul de
email.
MS Outlook-ul 2003, caci el este MUA in cazul meu imi raporteaza o eroare,
iar pe server vad ca ramane agatat un proces, conform  cu ce este mai jos:

  PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT %CPU %MEM   TIME COMMAND
11205 xxxxx    25    0 18988  18M  1540           R    99.1       1.8
12:52 ipop3d

Desi i-am dat kill, kill -9 procesul ramane activ. Va spuneam ca este a
treia oara cand mi se intampla lucrul asta, prima data am restartat
serverul, a doua oara am inchis procesul cu kill -9. Acum din nou nu pot
inchide procesul cu comanda kill -9. Aveti vreo sugestie cum as putea sa
omor procesul respectiv fare un restart la server?

Cosmin