>  mie mi s-a parut haioasa chestia cu "dual bios" cand placile lor oricum
> pocneau dupa un an de zile.

Nu-s fan gigabyte, da' sa stii ca si de la altii crapa.Daca iei cel mai
ieftin cu putinta model ai sanse ceva mai mari sa-ti crape indiferent
daca iei de la gigabyte sau de la intel.
Pot sa zic ca am vazut destule gigabyteuri care functionau bine merci
dupa mai multi ani de functionare.

Cred ca functionarea are mare legatura cu semnul zodiacal sub care s-a
nascut lotul de placi din care ai facut tu achizitia si nu atit de mult
cu brandul (desigur, excludem totusi oznuri de care chiar nu a auzit
nimeni )   :))