2008/2/14 Radu Oprisan <[EMAIL PROTECTED]>:
> Mircea Vutcovici wrote:
>  > 2008/2/13 Mircea Vutcovici <[EMAIL PROTECTED]>:
>  >

>  >> decat arping(ARP).
>  >> Sa nu uitam de RARP: RARP nu a fost maltratat in acest experiment.
>  >>

>  Prietene... eu sunt singurul care mai incearca sa iti explice ceva :)
>  Ceea ce am aratat eu ca si cod era din arping-ul pe care il folosesti
>  tu. Deci tu cu cine te contrazici? Eu exact asta iti explicam: nu se
>  foloseste ARP cand incerci sa gasesti un ip folosind un MAC.

Scuze, eu am raspuns la mail-ul gresit.

>  Ma rog, thread closed... cam toate metodele posibile au fost
>  explicate.... restul mutam pe offtopic daca vrei musai.

O idee mai buna pentru gasit ip-ul este sa bootezi switch-ul si sa ai
un sniffer pe rand in fiecare port. e posibil sa aiba configurat sa
trimite SNMP traps sau CDP si atunci vezi IP-ul.
Ai nevoie sa incerci in fiecare port pentru ca poate numai portul
respectiv este in vlanul de management.