Salut,

Postez pentru a doua oara pe aceasta lista de discutii. Am o mare problema si
nedumerire. Am un server de limitari cu 3 placi de retea, 2 in bridge ( cu
brctl ) si una de management cu ip privat pe ea. Problema este ca atunci cand
activez htb-ul, cu toate ca ip-urile clientilor sunt scrise corect cu /32,
chiar si traficul lor este vazut in banda default, care dealtfel limiteaza
corect banda :D. Imi puteti spune ce se intampla ? Precizez ca traficul ce
trebuie limitat se face intre cele 2 placi de retea care sunt in bridge.