2008/3/13 Cristi Mitrana <[EMAIL PROTECTED]>:

> [...]
>  >> Nu pot pune 'ErrorDocument
>  >> 401 /redirect/page' ca atunci nu-mi browserul se duce direct pe
>  >> '/redirect/page'.
>  >
>  > Ce vrut ai exact sa spui? :)
>  >

>   prea multe cafea :(.
>
>  Ideea era ca in caz de eroare la autentificare sa-l duca pe user la o alta
> pagina.
>  Daca pun 'ErrorDocument 401 /redirect/page' atunci browser-ul se duce din
> prima la
>  /redirect/page fara sa mai afiseze prompt-ul de user/pass.

ar trebui sa pui un cgi care sa stie http auth si care sa-i dea status
401 in loc de 200 la browser, sau sa trimita mai departe statusul
primit (e setat in env vars).

>   Posibil sa fie si un bug de la modulul de autentificare, care in caz de
> user/pass gresit
>  ar trebui sa intoarca 403 si nu 401 browser-ului.

401 e corect, 403 e returnat daca de ex. din htaccess nu-i dai voie,
teoretic browserul face retry cind vede 401 si-ti tot afiseaza
pop-up-ul cu user/pass, daca vrei sa fortezi 401 da-i in url user si
pass:

http://user:[EMAIL PROTECTED]/trebuie_autentificare/