On Fri, 14 Mar 2008, Bogdan BOTEZ wrote:

Era o vreme cand orice distributie (si unii ar zice chiar si acum la cele serioase) instalau cel putin un shell static. Stiu ca e trivial de instalat dar nu e default.

        Parca ati fi nebuni.
"Trivial"-ul din engleza e "piece o cake", "simplu ca pula ziua", etc. Trivialul din romana e p0rn, dragilor! Iar un shell static nu e chiar asa p0rn de instalat.

--
Let's cut tha crap, ok? Ce spun eu aicea ma reprezinta doar pe mine, si-mi
rezerv dreptul sa ning asupra oricarei companii pe care credeti voi c-as