lonely wolf a scris:
ba stii. --ctorigdst e "ceva" din reteaua ta, care are IP-uri cunoscute. ori ca e adresa routerului, ori a retelei din spate, adresele sint cunoscute citez de pe un router, care are in spate un server web "public" dar cu IP privat (adresele publice (asignate pe router: a.b.c.d / x.y.z.t; adresa reala a serverului web: 192.168.11.2 (cu .1 pe router):

-A PREROUTING -s 192.168.11.2 -i eth2 -m conntrack --ctorigdst a.b.c.d -j MARK --set-mark 0x1 -A PREROUTING -s 192.168.11.2 -i eth2 -m conntrack --ctorigdst x.y.z.t -j MARK --set-mark 0x2

ip rule add from  a.b.c.d table evolva
ip ru add from x.y.z.t lookup rds
# ca sa nu mai zboare reply-urile pe ruta default
ip rule add from 192.168.11.2  fwmark 1 table evolva
ip rule add from 192.168.11.2  fwmark 2 table rds

wolfy, nu despre asta e vorba ... adica routarea in relatia provideri <-> DMZ si chiar in relatia provideri <-> router, merge perfect (am facut si eu tabele de routare separate si marcari)

exista un singur/ unic/ stingher ;) caz in care lucrurile nu merg cum trebuie: cand router-ul raspunde cu un pachet generat local de el (atentie! LOCAL), ca raspuns la un traceroute cu pachete UDP (sau ICMP in caz de mtr sau tracert de windoze) din afara catre DMZ, atunci cand TTL-ul este 1 ... adica atunci cand nu poate sa trimita pachetul mai departe catre DMZ ...

probabil ca unii vor zice ca ma agit prea mult pt. un lucru atat de minor ... in fond as putea sa sterg ruta default din tabela main si atunci la hop ar aparea * si nici providerii n-ar mai avea nimic de comentat

dar eu vreau sa inteleg de ce se intampla chestia asta, pt. ca de-a lungul timpului am descoperit ca (virgula) cu ip si iptables se pot face minuni nebanuit de interesante ;), daca stii cum sa le manipulezi