De acord cu cele spuse aci.

Sunt 2 aspecte aici de pus in vedere:

Primo:
Intr-adevar, a castiga teren cu filozofia Open Source tine de-acuma de
"lobby" ca sa zicem asa, nu de implementarea tehnica, care exista
(foarte de calitate, dupa parerea mea).
Luati in calcul ca Microsoft casitga teren sau isi mentine cota de
piata acolo unde ar putea sa scada masiv -- datorita strategiei.
Oamenii joaca strategic foarte tare, iar tehnic si calitativ nu
stralucesc.

Si in al 2-lea rand, legat de faptul ca -- punctual -- in Romania nu
au existat initiative din partea comunitatii Open Source
Eu cred ca o comunitate reala pro Linux/Open Source in Romania s-ar fi
putut implica sa zicem in cazul votului Romaniei, daca nu inclinand
votul impotriva OOXML, macar avand ceva iesiri publice ori cu ceva
vizibilitate printr-un punct de vedere fundamentat contra OOXML.
Ori eu din ce vad -- comunitatea asta e aproape inexistenta ca
vizibilitate in orice caz; iar de realitatea ei, ce sa zic -- pare ca
scade din ce in ce.

Si ca punct de vedere personal:
Cu atitudini de genul doar a fi jmecheri si tari in gura pe lista si
atat, nu cred ca se poate construi efectiv.
Personal ma deranjeaza atitudinile nejustificat superioare ale
diversilor pe lista, atacurile din nimic si altele asemenea. Sunt
convins ca mai sunt si altii carora nu le place starea asta si
atitudinea nepotrivita sub aceste aspecte. In acelasi timp,
atitudinile astea sunt de natura sa indeparateze oamenii de
comunitate, in nici un caz sa-i apropie.
Parerea mea: Fiti mai cooperanti si s-ar putea misca cate ceva !