Salut.

De curand am achizitionat mai multe domenii .fr.
AFNIC-ul foloseste un zonechecker (similar cu http://www.zonechecker.fr/demo) inainte de a-ti accepta dns-urile si daca setarile nu sunt cum vor ei, iti dau cu flit.
La mine se incotzopeneste la:

---- fatal ----
f: [TEST check if server is really recursive]: answer refused from server (IN/SOA: fr.)

Adica, vor sa rezolve prin dns-urile mele tot domeniul .fr, ceea ce binenteles ca nu ii las.

Din cauza asta nu-mi accepta dns-urile, cu toate ca, a lasa activata recursivitatea pt. toata lumea e o vulnerabilitate exploatabila cu atacuri DoS.

Binenteles ca ii pot pacali in mai multe feluri pana "trec puntea", dar vroiam sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu chestia asta ... poate gresesc eu undeva ...

Tnx,
Vlad