În data de 8 mai 2008 10:54, Tudor GHEORGHE <[EMAIL PROTECTED]> a scris:

> Primul post e din 11.04.2008
>
> --
> teddy

Pana la urma atat m-am enervat cu indexarea asta incat am cumparat o licenta
de WhereIsIt si am terminat problema.Aveam oricum o goaza care zacea de
pomana.Macar asa sa-si scoata banii.Din nefericire solutiile de Linux nu
dispun de search ul din toate pozitiile pe care aplicatia asta il are.Poate
pe viitor si poate nu se vor orienta doar sa indexeze cd/dvd-uri cu filme si
muzica.