Salut,
Trebuie sa pui interfetele de la openvpn in bridge cu cea din lan.

Paul Lacatus <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Incerc o instalare de OpenVPN pe un
router linux care imi conecteaza o
retea LAN cu o clasa 192.168.100.xx la intenet. Routerul face NAT, port
forwarding,  firewall, DNS caching, etc. In retea mai am un server SAMBA
care este si WINS server  .   Am pus  Open VPN pe router si am setat ca
interfata TUN sa aiba adresa interna 192.168.50.1. Calculatoarele client
din exterior primesc adrese pe interfetele virtuale din clasa
192.168.50.xx si exista ruta statica pusa de open VPN intre cele doua
clase. Calculatoarele din exterior vad la ping toate calculatoarele din
192.168.100.x. Desi OpenVPN configureaza pentru interfata virtuala
server ca WINS serverul din retea , ii este accesibil clientii nu vad la
scanare calculatoarele din workgroup.

Care e treaba cu WINS ? Serverul SAMBA este diferit de router.

Paul