2008/6/18 Răzvan Sandu <[EMAIL PROTECTED]>:

> Multumesc !
>
> Esti sigur ca nu se contorizeaza ? Tocmai discutam cu cei de la grupul
> Google software-liber si parerile sunt impartite...

Noi sigur nu trimitem statisticile de trafic nicaieri :) si ma
indoiesc ca yum a fost modificat sa faca asta, sunt niste probleme de
privacy la mijloc.

Anyway, ftp.ines.lug.ro s-a updatat deja, apare in log un
updates/9/SRPMS/firefox-3.0-1.fc9.src.rpm , cred ca e ce te
intereseaza.
Mirrorul din GTS are ceva probleme (din nou) cu spatiul pe disc, o sa
mai dureze nitel.

--
 "Unix was written to play Spacewar and cheat at Scrabble,
 but Linux was created merely to prove that it booted." - a.s.r. quote