Am o problema care nu reusesc deloc sa o rezolv (sau nu inteleg eu ce trebuie
facut).
Am un Gentoo cu qmail si vpopmail.

Sunt 2 situatii:
1. Daca sunt in internet si configurez in outlook un cont de mail si pun o
adresa de genul [EMAIL PROTECTED] la sender si smtp smtp.domeniulmeu.ro pot
trimite mail la oricare dintre adresele de mail din domeniulmeu.ro(incorect zic
eu).
Daca incerc sa dau mail la alte domenii imi zice ca nu e in rcpthosts(corect).

2. Daca sunt in reteaua locala si configurez in outlook un cont de mail si pun
o adresa de genul [EMAIL PROTECTED] la sender si smtp smtp.domeniulmeu.ro pot
trimite mail la orice adresa de mail din domeniul meu sau orice alt
domeniu(incorect zic eu)

Cred ca imi trebuie ceva de genul SMTP-AUTH, care nu resusesc sa il fac sa
mearga

Am tot incercat dar nu reusesc (nu stiu daca qmail,vpopmail a fost compilat cu
tot ce e necesar...)

In conf-smtpd  am

QMAIL_SMTP_CHECKPASSWORD="/var/vpopmail/bin/vchkpw"
[[ -n "${QMAIL_SMTP_CHECKPASSWORD}" ]] && {
[[ -z "${QMAIL_SMTP_POST}" ]] && QMAIL_SMTP_POST=/bin/true
QMAIL_SMTP_POST="${QMAIL_SMTP_CHECKPASSWORD} ${QMAIL_SMTP_POST}"
}

am restartat svscan dar la fel .. la telnet nu trebuia sa imi apara ceva de AUTH

telnet domeniulmeu.ro 25
220 domeniulmeu.ro ESMTP
ehlo
250-domeniulmeu.ro
250-STARTTLS
250-SIZE 13900000
250-PIPELINING
250 8BITMIME

Trebuie adaugat ceva in tcp.smtp.cdb ?

Partea cu update de versiuni qmail,vpopmail nu cred ca imi place asa mult
pentru ca imi e teama ca nu iese ceva bine si nu mai reusesc sa il pun la cap
apoi.
Multumesc anticipat.