Sper sa nu va pierdeti rabdarea cu mine.

o sa incerc sa sintetizez putin  sub forma de intrebari:
1. Rcpthosts spune ce domeniu hosteaza. E normal sa ma trezesc cu mail primit
de la adresa_mea_de_mail (adica cu mai de la mine catre mine trimis de la
ip-uri din internet sau din reteua locala) ? Asa trebuie sa functioneze un
server de mail ?

2. Dupa cum a spus dizzy aici (
http://www.mail-archive.com/rlug@lists.lug.ro/msg18748.html ) + ce am citit pe
net solutii de autentificare sunt SMTP relay after POP3/IMAP (care actualizeaza
o lista de ip-uri si permite accesul pentru o anumita perioada - as aprecia ca
o solutie cam rudimentara) si SMTP-AUTH care nu reusesc sa il fac sa mearga.

din vizualizarea cu ps am : supervise qmail-smtpd
   /usr/bin/tcpserver -H -R -l 0 -R -x /etc/tcprules.d/tcp.qmail-smtp.cdb -c 40
-u 201 -g 200 0.0.0.0 smtp rblsmtpd -r zen.spamhaus.org
/var/qmail/bin/qmail-smtpd /var/vpopmail/bin/vchkpw mail.domeniulmeu.ro
/var/vpopmail/bin/vchkpw /bin/true

telnet domeniulmeu.ro 25
220 domeniulmeu.ro ESMTP
 ehlo
250-domeniulmeu.ro
250-STARTTLS
250-SIZE 13900000
250-PIPELINING
250 8BITMIME

in conf-smtpd

QMAIL_SMTP_CHECKPASSWORD="/var/vpopmail/bin/vchkpw " #"/bin/cmd5checkpw"
[[ -n "${QMAIL_SMTP_CHECKPASSWORD}" ]] && {
[[ -z "${QMAIL_SMTP_POST}" ]] && QMAIL_SMTP_POST=/bin/true
QMAIL_SMTP_POST="${QMAIL_SMTP_CHECKPASSWORD} ${QMAIL_SMTP_POST}"
}

Va multumesc pentru atentie