Buna ziua,

Scuzati offtopic-ul, dar:

Pentru o retea foarte mica, as vrea sa achizitionez un router hardware (din gama pana in 200-300 EUR) care sa stie urmatoarele:

- sa-si poata lua adresa WAN (si) prin DHCP - pentru providerii care nu dau adrese IP publice statice pentru clientii mici; - CRITIC

- sa aiba un firewall cat de cat decent;

- sa nu moara cand faci un FTP mai "solid" prin el (am vazut cazuri in care procesorul "cutiutei" "se sufoca" la un trafic - uzual - facut intr-un birou cu 2-3 statii de lucru)

- sa se gaseasca in Romania (fie pe la alde UltraPro, DC, Flanco, etc., fie pe la vreun importator mai mic)

Din experientele Dvs., imi puteti recomanda vreun model ? Ma gandesc la TrendNet, Linksys, DLink, etc....

Din cate stiu, nu toate modelele de routere hardware de acest gen care se gasesc pe la noi isi pot lua adresa WAN prin DHCP si/sau nu pot face NAT "din spatele" acestei adrese dinamice pentru LAN-ul caruia ii servesc ca default gateway.

Multumesc mult,
Razvan