Salut,

Am descoperit o chestie interesanta de cateva zile si, desi nu ma streseaza prea mult, ma intreb de unde ar putea fi. Se da un server de mail mail.domeniu.ro cu adresa ip publica 2.2.2.2, care iese spre internet printr-un ruter hardware obisnuit (un Asus) ce are ip-ul public 1.1.1.1. In momentul in care trimit un mail - sa spunem catre gmail - in headere scrie cam asa:
si nu apare nicaieri ip-ul serverului de mail (2.2.2.2)
Inca n-am avut acces la interfata acelui ruter sa ma uit, dar din cate mi-aduc aminte este facuta o rutare obisnuita, nicidecum sa prelucreze el pachetele de pe portul 25.

--
Catalin Bucur      mailto:[EMAIL PROTECTED]
NOC @ Genius Network SRL - Galati - Romania