http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/en/WF04a/15351-15351-241434-241646-241477.html
> sau daca nu

Asta e gama de storage servers... Gama mai buna sunt DL-urile. Dar sunt
de rack.

>http://www.dell.com/content/products/compare.aspx/tower?c=us&l=en&s=biz&cs=555

De aici observ ca vrei neaparat tower :D Ia-ti un 840 daca nu vrei super
performanta. Am un prieten care are unul inchiriat la o firma de
hosting si e in extaz cand vorbeste de el (bine, a schimbat firma de
hosting si cea veche mergea ca dracu).

Eu la Univ detin un PowerEdge 2950... si sunt foarte multumit. Ruleaza
Xen 3.1 cu 4 masini virtuale din care una din ele papa f. mult ram
(app. java). De la HP ar fi DL380-ul, daca nu ma insel, la acelasi
capitol.

> daca mai exista componenta asta in modelele noi.

Cu ce versiune de Debian ai incercat?! Incearca sa pui kernele noi...
din gama 2.6. O sa ai surprize placute.

--
  Claudiu Nicolaie CISMARU
  GNU GPG Key: http://claudiu.targujiu.net/claudiu.gpg