Salutare,

Am primit in sarcina sa instalez un OpenSuse 11, pe un Dell Poweredge
6850 (asa vrea clientul) dar din diferite motive da cu multa probleme.
Dupa multa sapaturi pe nea Google am reusit sa identific cateva probleme
cu placa video (ati radeon RV100) si cu powermanagmentul, dar lucruri
pentru care nu se ofera nici un suport de la cei de la Opensuse.
Masina in sine n-ar trebui sa tina mult, vreo 3-4 masini virtuale, mail
server , apache etc. Am vreo sansa sa instalez Opensuse pe el, sau sa
incerc sa fac clientul sa renunta la idea asta? Daca nu voi ce ati
recomanda pe partea de distributie, fara prea multa bataie de cap ?

Mersi

Keresztely-Krall Gyula