On Monday 06 October 2008 19:31:45 Andrei-Florian Staicu wrote:

> 0 errors, 0 dropped, 0 overrun, 0 collisions

> Nimic, e pustiu.
>
> Ma gandeam ca poate o fi ceva de "tweauit" prin /proc/sys/net dar,
> dupa cum am spus, nu stiu de unde s-o apuc.

        Încearcă un iperf, vezi ce rezultate obții între router-ul cu pricina
și un PC din fiecare subnet.
        Nu este trafic prea mare pe acolo, nu? Verifică cu iftop și/sau tcpdump.

        Ai NAT pe undeva?

        Bineînțeles, sper că toată rețeaua este a ta și nu ai bucăți care nu-ți
aparțin (ISP) și pentru care ar putea fi vinovat altcineva, nu?

--
Cristi