Salut, nu am mai calcat de multa vreme pe aici. Sper ca inca se mai
discuta si Linux.

Am o problema care m-a pus pe ganduri.

Am un apache care imi logheaza un ip sursa aiurea (fara legatura cu
serverul sau clientul) chiar daca requesturile vin de la localhost (de
exemplu cand fac telnet pe 80 chiar pe web server). Restul pare sa
mearga ok dar nu ma duce capul de la ce poate sa fie asta si nu am
sursele din care a fost compilat Apache.

Are cineva vreo idee?

Aleef