Salut

Se dau doua risnite, legate intre ele printr-o metoda oarecare, prin care nu se pun restrictii. In mod normal, se poate face atit ssh cit si scp de pe o risnita pe alta, in ambele sensuri. Pina intr-o zi cind scp nu mai merge. Adica, el saracu se conecteaza, in /var/log/messages apare conexiunea, fisierul este creat dar ramine cu 0 bytes si nu se transfera absolut nimic.

Cum se poate obtine dracia asta ? Sau cum se poate cauta cauza ei, ca eu nu stiu de unde s-o apuc. Inclin sa cred ca unul din providerii din cele doua capete au facut vreo minareala, dar cum sa le dovedesc ?

Multumesc

--
Where is Spiderman ?
He quit.