salut,

vreau sa asamblez unei amice un computer care va rula Ubuntu cu gnome sau Gentoo
pentru munca de birou, office, printing, ceva desene, putina muzica, poate un
film, doua..
eu m-am obisnuit sa imi fac asta pe masinile mele cu putintel efort de
configurare la diferitele componente hardware insa pentru ea as vrea sa ii
setez o data si atit, fara sa mai umblu apoi..
astfel, daca aveti sfaturi legate de cele mai compatibile componente hardware:

1. proc (prefer un amd, sa fie mai ieftinache..)
2. memorie (o sa fie 1gb cel mai probabil)
3. hard (mai degraba mai reliabil decat mai rapid)
4. placa de baza (aici am nevoie de sfaturi, poate sa fie si cu video integrat
daca
face fata bine la vizionarea unui film.., cipul audio si placa de retea mai
conteaza..)
5. unitate dvdrw

deci in principiu ma intereseaza o placa de baza sa nu faca niiiiiici un fel de
probleme si eventual daca mai aveti "succes stories" cu alte componente
atasate..

multumesc!