Orice USB PE LINUX SUGE LA GREU (TM), un sistem mai volatil si mai
instabil nu am vazut, asteapta-te sa ai chestii catastrofale ( mergea
si nu mai merge brusc si fara explicatii ) de la un kernel la altul,
chiar si la revizii minore, you have been warned !!!
Sfat 1:
Monteza ala cu optiunea sync in fstab ca sa faca comit la scrieri imediat.
Sfat 2:
Ia un encolsure cu triple play ( usb, firewire si e-sata ) ca nu e
mare diferenta de pret si NU folosi usb.

 Mircea "your favorite top poster hit hard by the bazaar development
of USB in Linux kernel" C.