On Wednesday 28 January 2009 11:55:03 Dan Borlovan wrote:

> (Pentru cei ce au "muscat-o" fara voie - ce ai scris in paranteza nu e
> din lege)
>
> In lege mai jos se specifica ce inteleg ei prin termenii astia. Mie
> mie se
> pare ca ei vor sa stie doar cine ce ip a folosit in ce interval, dati
> si voi
> cu parerea.

Asa am inteles si eu. Mai ales, la articolul de mai sus (unde a scris
omu' in paranteza) era un cadru general. Se se refereau INCLUSIV la
comunicatiile TELEFONICE, pe care-i intereseaza.

Exact ce ai spus tu am inteles si eu de prima data!

Legea trebuie citita cap-coada. Nu te uiti la un articol si gata. In
plus, tb sa vedem si metologia de aplicare, cand o sa iasa, sau cum
dracu se numeste aia...

--
  Claudiu Nicolaie CISMARU
  GNU GPG Key: http://claudiu.targujiu.net/key.gpg