> ___ in masura in care sunt generate sau prelucrate de acestia ___
> Deci dacă o să le generezi atunci probabil ca o să trebuiască se le stochezi.
> Dar dacă nu le generezi? ...
> Deci tu te pregateşti să ţi se aplice legea.

da, aici a fost si pentru mine o problema... ideea e ca daca te uiti
la contraventii, cam te pui cu burta pe treaba, la banii aia faci de
toate.

ar fi o idee sa asociez core-uri dedicate intreruperilor placilor de
retea si folosind schedutils as putea sa asociez alt core procesului
softflowd care aduna traficul, ideea e ca sper sa ii ajunga un core.

legat de problema cu bridge-uri inseriate, e bun raspunsul cu
portmirroring, nu m-am gandit, am si aceasta optiune. si e mult mai
gandita solutia asta.

--
Simionov Daniel-Adrian, Network Engineer
Phone: (+40) 0733.673.147