Din pacate drivere paravirtualized pentru windows care sunt si bune vei
gasi mai greu in lumea foss. Exista un produs gratuit de la
virtualiron.com care are drivere pentru windows. Solutia este 100% xen
cu o interfata de management proprietara. Driverii sunt de la novell la
fel ca si kernelul. Au niste restrictii neplacute dar pentru consolidare
merge.