Salut,am un prieten care a incercat o repartitionare a discului  (a
avut SO M$, asadar FileSystem NTFS), insa nu a dus-o la capat... a
restartat sistemul. La repornire, MS a scanat discul si a balarit
fisiere, printre care si cateva fotografii care pt el sunt destul de
importante. A venit sa le recuperam de pe un disc portabil. Am SuSE
11.0 si nu am stiut ce sa-i fac. Fiecare poza (fisier pe disc) are
size-ul normal (a pozei care s-ar fi deschis) insa fiecare soft care
ar fi putut sa o deschida nu recunoaste formatul. Sugestii? multumesc!