Pe data de Joi 12 Mar 2009 13:12, lonely wolf a scris:

> s/dupa/de pe/
Corect

> pe ce pariem ? nu m-am mai dat pe mandriva de vreo 6 ani, dar sint
> gata sa pariez ca in kit este inclus tot ce e necesar pentru ca
> vmware sa isi compileze modulele.
Mda...

> da, inca nu include partea de transfer telepatic a documentatiei in
> mintea utilizatorilor

> terminati cu prostiile. are pe DVD tot ce ii trebuie, singurul lucru
> necesar e sa ii spuna lui urpmi sa utilizeze dvd-ul ca repository
> (sau cum s-o chema in terminologia mandriva)
Cu siguranţă n-am fost bine înţeles. Ce am vrut eu să întreb, mai mult
retoric e de ce rahatul ăla de soft, instalat DE PE dividiul de
mandriva, deci pus acolo nu de mama ci de francezii lu' peşte, nu s-a
prins ce rahat de kernel rulez (evident, fiind cel pus de distribuţie,
nu compilat de mine că atunci n-aveam nici o pretenţie) şi nu mi-a
trântit modulele de kernel de care are nevoie. Ce era aşa mare
filozofie? Se viola (fir-ar mama ei...) nu'ş ce licenţă??

--
Dragos P
126296 luser