Inline...

2009/3/16 Abibula Aygun <abibula.ay...@gmail.com>:

> Just for the record :
> I dont use Windows decat la job fiindca sunt nevoit de context.
> In rest am un OSX 10.5.5 pe un powerbook G4 la 1,5 ghz.
> Home am un eMAC G4 la 1 Ghz pe care am un Ubuntu for PPC si un OSX 10.4.11
> Al treilea sistem fiind un EEEPC 701 cu Xandrosul pe el.
> Numai sistemul sotiei este cu Win xp licentiat si vad cum sta treaba in win
> din cand in cand ( contabila fiind o mai ajut la una alta )
> In rest ilife 06 , 08 , 09 traiasca , iwork 09 and final cut studio express
> pentru chestiile de finete.

Cool, te-ai scos pe partea de desktop (unul singur e linux). Dar unde
e aplicatia forestiera? Unde e softul de management productie vin (or
whatever)? A, nu le ai? Pai, de ce?

> Nu stiu cum sa zic dar in Linux un Canon LBP 2900 merge ca curul iar in
> windows zboara.
> Why ?

First guess: suge imprimanta?

> Ca sa nu mai zic de Multifunctonale Konica Minolta  ;)
>
> Apropos , pe xbox 360 bagi un XBMC si e media ready.
> Daca nu iti iei un WESTERN DIGITAL HD Player , bagi un hdd pe usb si vezi
> TOT ce vrea muschiul tau.
>
> Apoi , daca nu esti multumit , faci un mic hack la firmware , bagi un
> adaptor de retea pe usb intr-un usb si vezi filmele din retea cu NFS .

A, deci hacks. Well, acele hacks pe linux se cheama giumbuslucuri ...

> Prefer deviceuri individuuale pentru fiecare task.Computerul e prea galagios
> si prea gurmand de energie decat un sistem dedicat.

Bull.
Pe cand iti iei device-ul pentru ssh si cel pentru text editing?

> Sunt Linux addicted dar nu chiar atat de blind incat sa nu ii vad si hibele.
> A ii recunoaste hibele si partile negative ALATURI de cele POZITIVE care
> sunt net superioare este totusi constructiv , nu crezi ?

Da, vad si eu partile negative. Dar tu le vezi doar pe alea...

> Si trebuie sa avem puterea de a RECUNOASTE ca Linuxul nu este un sistem de
> operare PERFECT si fara hibe , ready for everything.

Nu e perfect, dar e cel mai bun. Mai ales la ce-l folosesc eu.

> Numai de bine.
>
> PS: Schimb KDE cu Gnome cand vreau, trec la
> icewm si dupa aia back to kde4 cu full graphic effects.
>
> Mistoooo , full graphic effects , excelent man , asta afce tot desktopul
> linux.
> Efectele grafice . Traiascaaaaaa LINUX si al sau Compiz .

Whoosh...
N-ai inteles nimic. Trust me, nu cre' ca am folosit graphic FX mai
mult de 5 min., ever. Si alea erau demonstrative, pentru gigeii care
se dadeau mari cu aero (sau ceva din gayos).
Anyway, reciteste ce am zis, pointul era altul.