Tocmai ce mi s-a laudat cineva din Politehnica (PUB) ca daca facem un
eveniment acolo poate sa ne aduca in jur de 50 de spectatori, asa ca ma
bate gindul sa incercam ceva la lansarea Fedora 11 (mai-iunie), o sa
revin cu detalii daca o sa fie cazul (50 mi se pare si mie exagerat de
mult).

Excelent man !
Lasand la o parte flamele si discutiile , tu ce crezi ? Or sa vina acei 50 ? Parerea ta personala avand in vedere ca esti de ceva vreme in acest OSS romanesc. Cred ca stim mai multi cum sta treaba . De multe ori au fost si pe aici zmei care faceau , dregeau , spargeau dar cand era vorba efectiv de munca taceau chitic ( brusc le murea catelul , aveau nu stiu ce meeting , erau raciti and other shits) Din cei 50 cati crezi ca or sa priceapa ce se discuta acolo si cati gigi contra or sa fie ? La un meeting in Cta am dat de cativa ciutani care altceva in afara de debian nu stiau ca sa nu mai zic de Linux Fest 2006 Constanta , unde au venit vreo 50 de persoane si in ora urmatoare au ramas 12 :))

Nu iti doresc decat sa iti vina cat mai multi , ptr ca asta ar fi un semn bun.
Pe cand si la Cta un eveniment ?