On Mar 17, 2009, at 12:53 PM, Nicu Buculei wrote:

Abibula Aygun wrote:
Oricum te tin la curent cu ce mai iese pe aici si stii bine discutia de pe GSL . Da , era o chestie academica unde se prezenta alternative la softurile educationale interactive. Din cate tin minte , parca stabilisem o lista de aplicatii pe care urma sa le prezentam dar nu ramasesem decat eu si Robert. Fiind in convalescenta dupa interventia chirurgicala nu puteam sa alerg la toate , vara fiind , cald ..... Am "recrutat" baietii pe care ii stiam eu linux addicted dar bineinteles ca s-au retras care mai de care. Sti bine ce vorbeam pe GSL in perioada respectiva.

Eu asa imi amintesc: ca atunci cind am inceput sa aflu mai multe despre ce intentioanti sa faceti mi s-a parut prea academic si fara sanse de succes, de asta m-am si tinut departe, nu era locul meu acolo.

Da man , dar era o sansa pe care am irosit-o.
Oamenii au fost receptivi ( cei de la Universitate ) ne-au alocat vreo 4 ore cu conditia sa le aratam prima data ce vrem sa prezentam. AM fi arata ca suntem o comunitate si avem ceva de zis.

Dar asta este !