Stimati colistasi,

O intrebare scurta (din mai multe parti). Ma bate cineva la cap ca
vrea sa cumpere un mini-laptop (de genul Acer Aspire One A110-Ab)
preinstalat cu linux si vrea sa stie daca poate sa faca video
conferinta. Se pare ca este un webcam integrat.

Are cineva experienta cu aceste mini-laptoape? Pareri pro sau contra
daca merita investitia?

Nu stiu nimic despre video conferinte. Google zice ca se poate pe
linux, eu nu am webcam si nu m-a pasionat. Foloseste cineva si este
multumit de calitatea imaginilor?

Multumesc.

Mugurel

P.S. Acest cineva nu stie linux. Si nu este pentru el ci pentru
parinti.