On Fri, Apr 17, 2009 at 16:05, Vali Dragnuta <vali.dragn...@inode.ro> wrote:

> Poate pentru ca-s mai multi utilizatori de aifaun decit utilizatori de
> linux ? :)

Pentru ca mobile devices cu linux sunt foarte putine si non-standard?

Exista client desktop de Reader pt. alta platforma (windows, mac)?

O fi vineri, dar comparatiile mere cu pere se fac totusi ceva mai
subtil daca vrei o flama consistenta, altfel iti iei fail rockets in
freza.

/me ofticat ca nu-mi merge nexuiz pe laptop sa ma bat cu astia din birou.

--
  "Unix was written to play Spacewar and cheat at Scrabble,
   but Linux was created merely to prove that it booted." - a.s.r. quote