On Fri, 2009-05-08 at 12:32 +0300, Adrian Sevcenco wrote:
> Salut! Are cineva experienta cu modem-urile usb de la vodafone sau
> orange? ii merge cuiva in linux? daca da, cam ce pasi ar trebui urmati
> pt a fi facuta chestia functionala?
> Multumesc

Salut.

1. kernel recent (> 2.6.24 cred; ideea e ca, inainte de o anumita
versiune, am avut probleme cu ehci_hcd, care intra in balarii cind
introduceam device-ul - un ZTE, asa ca a trebuit sa-l bag in blacklist);

2. introdu device-ul -> /dev/ttyUSB0, /dev/ttyUSB1, /dev/ttyUSB2

Daca ai probleme la pasul asta, foloseste cu incredere dmesg, lspci,
lsusb, eventual configureaza udevd. Eu sper sa nu ai :)

3. http://sourceforge.net/projects/comgt

$ comgt -d /dev/ttyUSB2

---> conect

Exista si gcom, distribuit cu debian, dar nu stiu nimic despre el.

4. vezi http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Hardware#GSM
pentru configurarea pppd.

Important, in fisierul de chat:

<<
OK 'AT+cgdcont=1,"IP","internet.vodafone.ro"'
OK-AT-OK "ATDT*99***1#"

pentru Vodafone, si

<<
OK 'AT+cgdcont=1,"IP","internet"'