On Thursday 14 May 2009 08:18:34 Razvan Popescu wrote:

> Verifica in Asterisk dial plan-ul. Poate foloseste alta cifra
> pt a suna in exterior si trebuie tastata cifra aia prima oara.
> Eu folosesc cifra "9" de exemplu pt a suna in exterior.
> Cauta pe voip-info.org sunt multe exemple de config pt 79xx.

        Există două metode de a forma - digit-by-digit (parcă numit și overlap)
sau enbloc (totul odată). La SIP se formează totul odată. Al tău Cisco
folosește overlap / digit-by-digit.

        La [1] există un parametru în Asterisk, allowoverlap. Pune-l pe no.
Poate reușești să te scoți cu ăla. Dacă nu, mai gugălește după disable
overlap pe Cisco...

[1] http://www.voip-info.org/wiki/view/Asterisk+config+sip.conf
--
Cristi