--- On Thu, 5/14/09, Petru Ratiu <rpe...@gmail.com> wrote:

> nici o culoare sa setez
> problema asta, nu numai eu.
> bine merci sa configurez, sub FEDORA 8 nici pomeneala. In
> dmesg zice:

> Ai uitat sa mentionezi doua lucruri esentiale: modelul
> placii si ce ai
> incercat pana acum.

Scuze pentru omisiune:
05:01.0 Ethernet controller: Atheros Communications, Inc. AR5005G 802.11abg NIC
(rev 01)
 lernel-2.6.23.9-85.fc8, dar pot lucra si cu cel default al distributiei.
Pina in prezent, am incercat sa instalez si activez cu "system-config-network".
In interfata grafica e vazut device-ul corect, zice si ok, DAR, cind dau
"Activare" imi spune:
Error for wireless request "Set Mode" (8B06) :
    SET failed on device wlan0 ; Invalid argument.

Se obţin informaţiile IP pentru wlan0... eşuat.

Asta am facut pina in prezent.

De ce ramin (inca) pe FEDORA 8 ? Simplu, e singura distributie ce s-a lasat
bine instalata pe nenorocirea asta de laptop (Fujitsu Amilo PRO 3515)
Restul nu au vrut, si im incercat cu: FEDORA 9,10, OPenSUSE-11.1,
Mandriva-2009.1, Slackware-12.2.
Ba nu puteam configura Webcam-ul, ba nu puteam compila mplyer-ul, si daca da nu
vroia full-screen, ba X-ul facea probleme, in fine.
Pe asta (FEDORA-8) l-am updatat din greu si merge, bine.
A ramas wireless-ul, caruia nu i-am dat atentie pina acum, dar sper si cu
ajutorul vostru, sa o rezolv.

Va multumesc si o zi buna va doresc.

Mihai