salut

Nu stiu de unde a aparut o problema ciudata: Kuickshow nu mai afiseaza imagini (testat cu jpg, png si gif). Afiseaza insa previzualizarea. In loc de imagine, fereastra este de obicei neagra, dar uneori apare niste junk neinteligibil/ aleator. La fel face si Xine-ul, pe partea de meniu (tasta g). La asta apare intotdeauna junk. Alte aplicatii (de exemplu KView, Konqueror, Xmms, sa nu mai zic de Gimp) merg ok.
Am incercat sa reinstalez bibiliotecile de imagini si xine-ul dar nimic.
Am incercat sa ma uit la ldd pe xine si pe Kuickshow dar sunt foarte multe biblioteci (si nici nu as sti ce sa le fac in afara de remove/ install). Cred ca am actualizat vreo biblioteca sau alt programel cu o versiune incompatibila (folosesc inca Slack 11, si nu am chef de upgrade), dar daca fac downgrade la tot ce am actualizat nu or sa mai mearga altele.

Aveti idee pe unde sa ma uit?

--
ghrt