----- Original Message ----- From: "Alex 'CAVE' Cernat" <c...@cernat.ro>
To: <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Thursday, May 14, 2009 1:49 PM
Subject: [rlug] paralel sub linux

Salutare

Am si eu cateva intrebari despre portul paralel si in plus programare sub linux. Vreau sa comand niste circuite si sa primesc niste date prin porturi paralele. La comandat e simplu, stiu pe cineva care a facut si sa zicem ca dupa ce citesc niste documentatie se rezolva.
Intrebarile mele sunt:
1. cate circuite se pot comanda cu un port paralel ? stiu ca by default pot fi folositi fara nicio problema cei 8 pini de date, dar mai pot fi folositi si altii pentru a baga curent pe pinul respectiv ? 2. cate porturi paralele ar putea suporta un calculator ? ceva idei de preturi ? sau ce solutie as putea gasi de a baga in mod programat curent prin niste fire, altfel decat paralel ? 3. pentru partea de incoming, pe cati pini as putea primi date ? iarasi la fel ma intereseaza probabil mai mult de 8 intrari, deci ori mai multe intrari paralele ori mai multi pini de intrare pe fiecare port

Alex

eu m-am folosit de http://parashell.sourceforge.net/ cu succes !

Andrei Bucur