Pentru cei care au folosit sau macar testat urmatoarea versiune de linux:
Scientific Linux Cern (SLC) 4.6, 32 si 64 bit am o intrebare:

  Ar merge instalata aceasta versiune de linux pe urmatoarea platforma:

    TYAN B7002 cu placa S7002 chipset Intel 5500 + ICH10R
    HDD 250GB +16GB Ram +2 x E5506 proc

 Mentionez ca nu este obligatoriu ca raidul sa mearga pentru ca serverul este
echipat cu un singur hdd.

  Din pacate nu pot face acest test dar trebuie sa stiu ca s-ar putea instala
aceasta versiune de linux fara prea multa durere de cap pentru drivere
suplimentare. De asemenea daca ar trebui drivere suplimentare de la ce
distributie s-ar putea folosi.

 Va multumesc.