2009/6/9 Andrei Popescu <andreimpope...@gmail.com>:
> On Tue,09.Jun.09, 19:03:56, Petru Ratiu wrote:
>
> [snip]
>
> Mai bine încearcă wicd ;)

Pagina astuia e la fel de informativa ca a lui n-m, asa ca nu ma prind
ce face si cum se integreaza cu ifupdown, asa ca daca tot l-ai oferit,
da-mi si niste hinturi (mi se pare ca l-am incercat candva dar era la
fel de opac ca n-m).

Ce vreau eu este ceva care sa faca discovery pe eth0 si pe wlan0 (la
wlan e simplu, pe eth ma uit dupa niste perechi ip/mac) si sa decida
in ce locatie este, dupa care sa ridice cu ifupdown interfata cu un
anumit profil.

Momentan fac asta pe wired network cu ifplugd+guessnet in felul urmator:

* ifplugd urmareste starea linkului pe interfata (cu oarecare inertie)
si ruleaza ifup eth0
* in interfaces am setat eth0 cu mapping dat de guessnet-ifupdown si
un numar de profile din care unele au directive de test, astea fiind
alese de guessnet pentru teste
* pentru locatii mai speciale (cum ar fi cu pppoe, pentru ca testul de
pppoe dureaza prea mult, asa ca il tin dezactivat), pot in continuare
sa fac ifup eth0=rdshome si e configurata interfata cu profilul
respectiv
* ifupdown se foloseste de hookurile din /etc/network/*.d/ (unele
definite de mine) pentru a configura tot felul de setari care tin de
locatie, de la rute la bind la fetchmail.

Partea de wireless o acopar momentan cu wpa_supplicant, dar as prefera
sa am clica-clica-discovery pentru cand merg prin vizite sa nu stau cu
iwlist (si cam asta e singuril motiv pentru care ma intereseaza n-m la
ora actuala).

Esti bun sa precizezi ce inlocuieste wicd din schema si cum nu incurca
restul? (in special partea cu rulat scripturi custom).

--
Petre "don't thread on me" Ratiu