On Wed, 2009-08-26 at 21:54 +0300, Mihai wrote:
> Tocmai ca nu . Deocamdata singura solutie de rezolvare este webmailul.
> Dar ma intrebam oare gmail ce foloseste ca sa poti trimite prin pop
> mailuri ?

LOL ?!
Nu trimiti niciun mail prin pop. Trimiti tot prin smtp -ceea ce trebuie
sa faci si tu. Doar ca trebuie sa ai grija sa faci autentificare pentru
sesiunea smtp pentru a nu permite oricui  sa trimita mailuri prin
serverul tau.
A, ca poti sa te folosesti de autorizarea  in serviciul pop3
pentru a valida trimiterea prin smtp este cu totul si cu totul altceva
("pop before smtp"). Dar nu vei trimite niciodata mailuri prin pop3.

Cred ca cel mai bine ar fi sa incepi prin a studia  ce inseamna smtp, ce
inseamna pop3 si imap si abia pe urma fa ce ai de facut. Nu face ca
maimuta ce gasesti pe net fara sa stii ce faci acolo.