2009/8/26 Mihai <mihai500...@gmail.com>:
> Tocmai ca nu . Deocamdata singura solutie de rezolvare este webmailul.
> Dar ma intrebam oare gmail ce foloseste ca sa poti trimite prin pop mailuri

Crap, cred ca e o problema cu mailserverul lug.ro sau ceva, ca la mine
a ajuns o enormitate gen "trimitere mailuri prin pop".

Asa, acum ca m-am racorit, please-please-please abtine-te de la
aberatii de-astea. pop3 e protocol de citire a mailurilor, altceva in
afara de a le marca drept citite sau a le sterge nu prea ai ce face.

Citeste mai atent instructiunile de configurare ale gmailului si mai
intreaba dupa aia o data, folosind cuvintele corecte.

--
Petre "damn, m-ai facut sa pornesc computerul pentru asta" Ratiu