Baga matale un RH 4.2 sau un 6.0 dar sa nu te astepti sa vezi youtube sau mai stiu eu ce siteuri in flash in configuratia aia. Am rulat mai , mult decat decent , un Damn Small Linux pe o configuratie aproape de a ta 233 Mhz proc 96 RAM si vreo 10 G hdd . Unde mai pui ca vedeam si DIVX-urile cu jucaria aia. Puppy linux este iarasi lite . Pui sistemul de baza si apoi instalei module cu softurile tale preferate.

Pentru un mail , un mess si / sau navigare pe forumuri , wikipedia and related stuff merge. Daca deja ii ceri mai multe o sa cam imbatranesti langa el.

Primul meu linux instalat si care m-a surprins f placut ptr ca rula f bine pe 64 MB ram a fost un RH 4.2 . Masina era un Pentrium 1 la 166 mhz , 64 mb ram si 6 GB hdd , Ati Mach placa video si culmea , gasisem module ptr 3d. Mandrake 8.0 era singura distributie care activa 3d-ul nativ in xfree86 :D

Good old times

Daca vrei , iti trimit eu o copie de RH 4.2 ca inca pastrez cate o copie de 4.2 si 6.0 respectiv 6.02 daca nu ma inseala memoria.

O alta distributei care a mers bine o fost Corel Linux ptr cine isi mai aduce aminte.

Numai de bine

PS: Damn small linux cauta o versiune mai veche ( undeva de prin 2005 ) nu mai tin minte ce versiune era.