On 09/23/2009 11:11 AM, Adi Pircalabu wrote:

> Asta ar insemna sa imi fac iar inca un cont mai stiu eu pe unde, doar
> ca sa semnalez o problema? Nu pare prea eficient si nu intentionez sa
> pierd timpul pentru asta, banuiesc ca cei care mentin site-ul au nevoie
> de feedback cat mai rapid, nu de timp pierdut cu procurarea unui ID.
> In loc de asta, am preferat sa trimit pe mail si am primit deja raspuns
> de la Stas.

Ai si tu dreptate cu refuzul de a crea inca un cont, dar asta e ideea cu
OpenID, ca nu trebuie sa iti mai faci inca unul, mai orice utilizator de
internet are asa ceva, fiind oferite de multi furnizori, Google da vreo
doua (gmail si blogger), Yahoo tot vreo doua (yahoo si flickr), are si
wordpress.com si tot asa. Poti sa iti pui unul si pe serverul propriu.